LUXE MOTOR 24.98

Luxe Motor 24.98
Externe website of fotoalbum

Vraagprijs: € 315.000

Maandbedrag berekenen

 
Contactpersoon
Naam makelaarYtzen Renema
Kantoor makelaarIt Heidenskip II (Fr)
Telefoon makelaar0031(0)6-10359729
Contactbezichtigingsafspraak | informatie | Bel mij terug
Presentatie
Invoerdatum160118
Merk schipLuxe Motor 24.98
Type schipVarend woonschip
Naam schipDe Vooruitgang
VraagprijsTe koop voor € 315.000
BtwBetaald
Afmeting24.98 x 4.86 x 1.15
Bouwjaar schip2003
MotorIveco 8061M14 145 PK
MateriaalStaal
Slaapplaatsen4
LigplaatsSchiedam
Ligplaats in provincieZuid-Holland
Ligplaats in landNederland
Bijzonderheden
Zie ook: www.varendwoonschipdevooruitgang.nl evt met vaste ligplaats in Schiedam. CVO/CBB gekeurd!
Dit is een replica van de laatst gebouwde Luxe Motor van de bekende scheepsbouwer firma Boot uit Alphen aan de Rijn. In uitstekende staat en van alle gemakken voorzien. Vr.pr. is Kosten Koper. Info en bezichtiging: 0031(0) 6 103 59729.
OverigScheepsdetails afdrukken | Mail een vriend | Financieringen
Facebook
Twitter
Algemeen
Doorvaarthoogte zonder mast355
Gangboorden
IsolatieJa. Isolatie, wandopbouw en inrichting; Op de spanten aan het plafond en de wanden (om de 50 cm) zijn dikke balkjes (69x69 mm) en latten (22x69 mm) gemonteerd om zo een goed dragende en stabiele wanden en plafond te verkrijgen. (zie foto's)
Ramen draai- / schuifbaar
Ramen materiaalKrasvast glas.
Ramen lijsten materiaalIngebouwd in casco. Stuurhut: hout.
Stahoogte
Stuurhuis
Stuurwiel
OverigJe mag met het schip varen als je een klein vaarbewijs 1 en 2 hebt.
BijzonderhedenIndien gewenst kan je met het schip op de huidige ligplaats blijven liggen.
Dit is bij de vereniging "het Beurtschip" je moet je dan inschrijven in de gemeente Schiedam.
Het liggeld bedraagt slechts € 600,00 per jaar.
De kosten voor je afval en het vastrecht voor de elektra en het water is ook laag.
Als voorbeeld; wij betalen een voorschot per maand van € 60,00
Je hebt dan een officieel woonadres, dit is van belang voor het verkrijgen van een hypotheek op het schip.
De doorvaarthoogte is ongeveer 355 cm dit is uiteraard afhankelijk van de hoeveel brandstof er in de tanks zit.

De stahoogte van de;

Douche van 198 tot 202cm

De achterroef;
199cm

De stuurhut;
212cm

De woonkamer;
Van 206cm als laagste punt tot 227 cm.
Dit komt omdat de zeeg in het schip begint bij de trap naar de stuurhut en zo omhoog loopt.

Grote slaapkamer;
Van 218 tot 238cm.

Kleine slaapkamer;
Gemiddeld 240cm.

De gang;
Van 208 tot 240cm.

De werkplaats;
Gemiddeld 202cm.

Interieur
Binnenverlichting
Gordijnen
VerwarmingKachel-warmwatervoorziening: Maritieme Booster type MB1 19KW combiketel.
Vuilwatertank inhoudOngeveer 1350 liter met een zelf aanzuigende afzuigpomp merk Alpha 1PK 1,1/2 inch 230 volt.
Wasmachine
OverigEr zijn een woonkamer, 2 slaapkamers en een werkplaats in het voorruim van het schip. In de stuurhut is een zitbank gemaakt zodat je lekker kan zitten tijdens het varen en als je stil ligt lekker naar buiten kan kijken. In de achterroef is de keuken met
BijzonderhedenEen grote zithoek waar je aan de tafel kunt eten.
Daar zijn ook de hoekkeuken en de badkamer met toilet gemaakt.De afmetingen van de kamers zijn; woonkmr: 5,82x4,52, grote slaapkmr 2,86x2,67, keuken (incl douche en toilet 1,37x2,25) 4,83x 3,70, kleine slaapkmr 2,55x1,87, stuurhut: 3,40x2,48 en de werkplaats 4,20x2,40.
Kombuis
Water koud
Water warm
WaterboilerKachel-warmwatervoorziening: Maritieme Booster type MB1 19KW combiketel.
Waterdruksysteem
Motor
Boegschroef
BrandstofDiesel
Cilinders6
Inhoud brandstoftank 13150 l.
Inhoud brandstoftank 23150 l.
KoelwatersysteemGesloten
Materiaal brandstoftank 1Staal
MotormerkIveco
Motortype8061 M14
Bouwjaar motor2003
Schroefas
Tankmeter
Temperatuurmeter
Toerenteller
Vermogen kW107
Vermogen PK145
Bijzonderheden2 stuks van elk ongeveer 3150 liter in de machinekamer. Je kunt in de diesel tanks komen door de mandeksels te openen.
Boegschroef:
aandrijving door dieselmotor Kubota van 19 pk met tandriem en ketting overbrenging en 95Ah startaccu en druppellader van 5 Amperé.
Uitlaat is geïsoleerd en de draaiende delen zijn afgeschermd.
Dieseltankje van ongeveer 35 liter voor de boegschroefmotor.
Boegschroef vanuit de stuurhut te bedienen.
Ankerlier:
Strickwerdalier met 50M1ketting in de kettingbak.
Elektrische installatie
Accu 1: vermogen+leeftijdTractieset 720 Ah.
Acculader
Dynamo op motor
Generator6 KvA.
OmvormerSinus Omvormer: Mastervolt 24V/2500W.
Spanning12 & 24 & 220 volt
Stopcontacten 12V
Stopcontacten 220V
Voltmeter
Walstroom
Walstroomkabel
BijzonderhedenGenerator:
Jelmer Valk L1506 6KvA in geluid gedempte kast met 65Ah accu en automatische start/accuwacht als accuniveau te laag is. Dit vanuit de stuurhut te bedienen.
230Volt via de walstroom of via de omvormer of via de generator (230Volt).(als je weg bent). In de stuurhut is de verlichting 24 Volt en is er 12 Volt voor de zendapparatuur.
Het elektra is geheel automatisch geregeld door relais.
In elk verblijf is de elektra in minstens 2 groepen verdeelt zodat er altijd stroom is als er wat uitvalt.
Navigatie en Electronica
GPS
Kompas
Marifoonmet AIS.Navman 7100, en een Advan Sea Fx400.
Navigatieverlichting
BijzonderhedenStuur met hydrolisch stuurwerk.
Roerstandaanwijzer met verlichting.
2 stuks Besto reddingsvesten 2016 type Seafit 300N automatic.
3 stuks reddingvesten Besto type 395 100N.
2 stuks reddingsboeien waarvan 1 met licht.
Uitrusting
Anker 1
AnkerbevestigingKetting
AnkerlierMechanisch
BijbootVerona 3.20 met 4 Pk Tohatsu motor (draaitijd van de 4 pk motor is ongeveer 20 uur, nagelnieuw dus).
Bijboot leeftijd2014
Landvasten
Veiligheid
Afsluiters
Brandblusser
Gasbun
Gascertificaat
LenspompElektrisch en handmatig
Reddingsboei
Reddingslijn
Ruitenwisser
Scheepshoorn
Toplicht
Logboek schip
Certificaat (2)CBB / CVO
Douaneverklaring
Expertiserapport
Facturen onderhoud
Gebruikershandleiding
Gebruiksaanwijzingen apparatuur
Kadasternummer
Kadasterregistratie
Land van herkomstRusland
Ligplaats overdraagbaar?
Motorhandleiding
BijzonderhedenHet schip is tijdens de werfbeurt op 24-4-2017 geheel goedgekeurd volgens de wettelijke eisen van het CVO/CBB voor geheel Nederland en de Waddenzee en de rest van Europa behalve de Rijn ( geen certificaat aanvraag gedaan
Romp, verf & vlak
StaalverbindingenGelast
BijzonderhedenDe stuurhut opbouw en de dak-kozijnen met ramen gemaakt en het gehele schip aan de buiten en binnenzijde geconserveerd. Na de schilderswerkzaamheden hebben we het isolatie veiligheidsglas geplaatst zodat alles waterdicht was.
het gehele schip zwaar geïsoleerd en voorzien van de elektrisch installatie en de wandbeplating aangebracht.
De wandplaten en tussenwanden zijn afgewerkt met glasvliesbehang en gesausd.
Algemeen postadres Hendrik Bulthuisweg 2
8606 KB SNEEK
0031 (0)515 560 410
0031 (0)6 54723943
info@scheepsmakelaardijgoliath.nl
www.scheepsmakelaardijgoliath.nl
Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend.
Neemt u s.v.p. contact op met de desbetreffende makelaar die het schip in zijn portefeuille heeft.
De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden.
Wij raden altijd een expertise aan.

Meer informatie









CAPTCHA Image [Andere afbeelding]